Tomáš ROLEČEK

Bachelor's thesis

Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek

Marketing and promotion of music market
Anotácia:
Teoretická část práce je rozdělena do několika celků. První část se zaměřuje na definici hudby. Další část se zabývá hudbou v kontextu marketingového mixu. Třetí sekce popisuje obchodní modely s hudebními nahrávkami, hudební vydavatelství a nástroje pro distribuci hudby. Poslední část je věnována právním náležitostem, které jsou spojené s distribucí hudby. Praktická část se zabývá popisem hudebního …viac
Abstract:
Theoretical part of my bachelor thesis is divided into several sections. The first part focuses on definition of music in general. The next one deals with music in context of marketing mix. The third one describes business models with the music records, record labels and distribution tools. The last section is dedicated to the legal issues, which are related to music distribution. Practical part follow …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18769

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ROLEČEK, Tomáš. Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.