Bc. Michaela Hrdá
Diplomová práce
Raná výuka anglického jazyka
Teaching English to very young learners
Abstract:
This diploma thesis deals with teaching English to very young learners in the Czech republic. The theoretical part commences contextualization of very early English teaching, followed by characterization of very young learners', their language acquisition and development. Next section discusses advantages and potential drawbacks of very early English teaching, based on foreign as well as Czech researches …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá rannou výukou anglického jazyka v České republice. Teoretická část započíná zasazením rané výuky do širšího vzdělávacího kontextu, následuje charakteristika dětí v předškolním věku, jejich vývoj a osvojování jazyka. Dále autorka polemizuje nad výhodami a potenciálními riziky rané výuky angličtiny, které jsou založeny na světových i českých výzkumech. Následuje formulace …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrdá, Michaela. Raná výuka anglického jazyka. Pardubice, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Kritika hypotézy kritického období osvojování cizího jazyka: přehledová studie
Jan Hrubý -
Studium dlouhodobého vlivu zvýšení GABAergní inhibice v perinatálním období na vývoj prostorové paměti u laboratorních potkanů
Kristýna Smejkalová -
Postavení a výzvy amerického dolaru jako světové měny v období 1990-2020
Vojtěch Málek -
Dopady digitalizace na trh práce v České republice, výchozí období 2010-2019: příležitost, nebo riziko?
Ota Tořínský -
Předseda Evropské rady a jeho první funkční období
Blanka Miléřová -
Dialogická složka v učebnicích češtiny jako cizího/druhého jazyka
Piotr Paweł Pierścieniak -
Didaktický překlad ve výuce ruského jazyka na českých základních školách
Jana Zlámalová -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová