Analýza marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA – Michaela Müllerová
Michaela Müllerová
Diplomová práce
Analýza marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA
Analysis of the marketing activities in nonprofit organization INEX-SDA
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu, která by vedla ke zvýšení povědomí o tomto sdružení. Samotná práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. Na teoretickou část navazuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze marketing activities of nonprofit organization INEX-SDA and make recommendations relating to the marketing mix which would increase awareness of this foundation and also increase voluntary help from the public. The thesis is divided into two parts. First part deals with theoretical definition of marketing and its specifics related to the nonprofit sector. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52861
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Jakub Polcar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52861
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová