Apolena Kalinová

Bakalářská práce

Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

The use of ambient Media in Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématikou netradičních reklamních nosičů, neboli ambientu, ve vztahu ke komunikačnímu mixu. Teoretická část popisuje okruhy vedoucí k ambientu od nejširších po nejužší a dostává tak ambient do rozsáhlejších souvislostí. Praktická část je zaměřena na reklamní aktivity spojené s konáním výstavy amerického režiséra, výtvarníka, scénáristy a producenta Tima Burtona, která proběhla …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with question of non-traditional advertising medium, or ambient, in the relationship with the communication mix. The theoretical part describes the fields leading to ambient from the widest to the narrowest ones and ambient is getting to the lar-ger consequences. The practical part is focused on advertising activities connected with the exhibition of the American director …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kalinová, Apolena. Využití ambientních médií v marketingové komunikaci. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace