Využití ambientních médií v marketingové komunikaci – Apolena Kalinová
Apolena Kalinová
Bakalářská práce
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
The use of ambient Media in Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématikou netradičních reklamních nosičů, neboli ambientu, ve vztahu ke komunikačnímu mixu. Teoretická část popisuje okruhy vedoucí k ambientu od nejširších po nejužší a dostává tak ambient do rozsáhlejších souvislostí. Praktická část je zaměřena na reklamní aktivity spojené s konáním výstavy amerického režiséra, výtvarníka, scénáristy a producenta Tima Burtona, která proběhla …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with question of non-traditional advertising medium, or ambient, in the relationship with the communication mix. The theoretical part describes the fields leading to ambient from the widest to the narrowest ones and ambient is getting to the lar-ger consequences. The practical part is focused on advertising activities connected with the exhibition of the American director …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kalinová, Apolena. Využití ambientních médií v marketingové komunikaci. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing
Karin BŘEZINOVÁ -
Ambientní media a jejich využití v marketingové komunikaci
Rastislav Gredecký -
Ambientní média a jejich efektivita
Vojtěch Marek -
Ambientní média v marketingových komunikacích
Tereza WEIKERTOVÁ -
Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy
Ondřej Nečas -
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Tomáš BUČINA -
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Barbora Šafaříková