Bc. Jan Mana

Bakalářská práce

Dichotomie fotografického obrazu

Dichotomy of Photograph
Anotace:
Práce se zabývá problematikou možností fotografického obrazu, jeho specifickými vlastnostmi. Skrze analýzu kategorií subjektivity a objektivity, jež byly v rámci historie diskursu o fotografii vždy vlastní, prověřuje práce udržitelnost těchto pojmů. Jejich nepřesvědčivost je potom shledána v nedostatečném vymezení těchto kategorií, které tak zapříčiňuje absenci plodných závěrů v průběhu opakované diskuse …více
Abstract:
This thesis deals with the problems of the possibilities of photograph and its specific properties. Through the analysis of the categories of subjectivity and objectivity, which were an integral part of the historical discourse of photography, the thesis verifies the validity of these terms. Their inconclusiveness is found to rest in the insufficient delimitation of these categories, which causes an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Mgr. Rostislav Niederle, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia