Podnikatelský plán na založení minipivovaru. – Tomáš Vrána
Tomáš Vrána
Bakalářská práce
Podnikatelský plán na založení minipivovaru.
Business plan for a microbrewery
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení minipivovaru. V práci porovnávám dvě zvažované varianty. První variantou je pořízení dříve funkčního pivovaru, nemovitosti, v Plzeňském kraji. Druhou variantou je zřízení minipivovaru v již existujících prostorách v Praze. Práce představuje trh s minipivovary v ČR, zkoumá velikost tohoto trhu a zkoumá také povědomí a názor veřejnosti …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the elaboration of a business plan for foundation a mini-brewery. I compare two considered options in this thesis. The first option is the purchase of a former brewery, real estate, in the Pilsen region. The second option is the establishment of a mini-brewery in the existing building in Prague. The thesis presents the market of mini-breweries in the Czech Republic, examines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73110
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Václav Zadražil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73110
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky
Tomáš Lorenc -
Návrh marketingové a finanční strategie vybrané firmy
Arben Prenaj -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie.
Barbora Pešková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová