Bc. Petra Citronová

Master's thesis

Tvorba marketingové kampaně Vzdělávacího centra Hewlett-Packard včetně metrik efektivnosti

Developing Hewlett-Packard Education Center Campaign Including Efficiency Metrics
Abstract:
V diplomové práci se zabývám postupem tvorby direct marketingové kampaně v prostředí odborných vzdělávacích služeb. V teoretické části se zabývám specifikami marketingu odborných vzdělávacích služeb a tvorbou direct marketingové kampaně, která vychází z důkladné situační analýzy. V aplikační části použiji získané znalosti na tvorbu plánu direct marketingové kampaně pro potřeby Vzdělávacího centra Hewlett …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the process od preparing a direct marketing campaign in the environment of professional training services. The theoretical part deals with the specifics of professional services marketing and creating of direct marketing campaign, based on situation analysis. In the application part I apply the gained knowledge to HP Education Center direct marketing campaign planning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní