Tvorba marketingové kampaně Vzdělávacího centra Hewlett-Packard včetně metrik efektivnosti – Bc. Petra Citronová
Bc. Petra Citronová
Master's thesis
Tvorba marketingové kampaně Vzdělávacího centra Hewlett-Packard včetně metrik efektivnosti
Developing Hewlett-Packard Education Center Campaign Including Efficiency Metrics
Abstract:
V diplomové práci se zabývám postupem tvorby direct marketingové kampaně v prostředí odborných vzdělávacích služeb. V teoretické části se zabývám specifikami marketingu odborných vzdělávacích služeb a tvorbou direct marketingové kampaně, která vychází z důkladné situační analýzy. V aplikační části použiji získané znalosti na tvorbu plánu direct marketingové kampaně pro potřeby Vzdělávacího centra Hewlett …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the process od preparing a direct marketing campaign in the environment of professional training services. The theoretical part deals with the specifics of professional services marketing and creating of direct marketing campaign, based on situation analysis. In the application part I apply the gained knowledge to HP Education Center direct marketing campaign planning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/en9rr/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CITRONOVÁ, Petra. \textit{Tvorba marketingové kampaně Vzdělávacího centra Hewlett-Packard včetně metrik efektivnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ybj09s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Lenka Leličová -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Matyáš Štědrý -
Analýza direct marketingové kampaně
Iva Pospěchová -
Optimalizace využití externího direct e-mailingu v online marketingových kampaních.
Karel Dörner