Mária Szelecká

Bakalářská práce

Effective Use of Social Media in Tourism

Effective Use of Social Media in Tourism
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poukázat na moderní a efektivní způsob využívání sociálních médií na propagaci a pro prodej produktu či služeb v cestovním ruchu. Práce poukazuje na předosti a nedostatky moderních pomocníků, sociálních médií. Dále nastiňuje možnosti jejich využití v jednotlivých situacích, včetně konkrétních případových studií. V závěrečné části shrnuje nejefektivnější formy využívání sociálních …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.