Bc. Jana Janurová

Diplomová práce

Rozbor a integrovaná komunikace vybrané značky/firmy

Analysis and integrated marketing communications of a selected brand/company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky a marketingové komunikace v rámci světově známé značky McDonald’s. V práci jsou popsány aktuální teoretické poznatky ohledně vymezení a funkcí marketingové komunikace, jejímu vývoji. Dále je zde teoreticky popsán marketingový a komunikační mix, definována značka a zásady společenské odpovědnosti. V další části jsou všechny teoretické poznatky vztaženy …více
Abstract:
This thesis deals with a brand analysis and marketing communication within the world-famous McDonald's brand. The thesis describes current theoretical knowledge about the definition and functions of marketing communication and its development. There is also a theoretical description of marketing and communication mix, definition of brand and principles of CSR. In the next section, all theoretical knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2018
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní