Online marketing značky L'Oréal Professionnel – Martina Jedličková
Martina Jedličková
Master's thesis
Online marketing značky L'Oréal Professionnel
Online marketing of brand L’Oréal Professionnel
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní aktivity online marketingu značky LOréal Professionnel a analyzovat využití online marketingových nástrojů s přihlédnutím na plnění stanovených cílů. Součástí práce je porovnání výsledků ve třech zemích, v České republice, Slovenské republice a v Maďarsku, kde značka aplikuje jednotnou strategii a komunikaci. V práci jsou zhodnoceny webové stránky a jejich …viacAbstract:
The aim of this master thesis is to analyse and evaluate marketing activities of the brand LOréal Professionnel in online environment. Evaluation is based on goals of each used tool. Thesis includes comparison of communication in three countries, where brand applies unified strategy and way of communication. Results are analysed for the Czech republic, Slovakia and Hungary. This thesis include analyse …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Barbora Hanzalová