Implementace rozšířené reality do výuky matematiky – Bc. Lenka GLACOVÁ
Bc. Lenka GLACOVÁ
Diplomová práce
Implementace rozšířené reality do výuky matematiky
Implementation of augmented reality in the teaching of mathematics
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá především využitím rozšířené reality v matematice na druhém stupni základní školy, zmapováním využití rozšířené reality ve vzdělávacím procesu obecně, popisem jednotlivých možností a aplikací pro rozšířenou realitu a vytvořením výukového materiálu pro výukovou oblast Geometrie dle RVP vyučovaným v šesté třídě základní školy. Práce je doplněna o poznatky získané implementací …víceAbstract:
This thesis deals especially with augmented reality in mathematics for the second degree of elementary school, mapping use of the augmented reality in the educational process in general, a description of individual options and applications for the augmented reality and a production of a learning material for the Geometry area according to framework educational programme taught in the sixth grade at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GLACOVÁ, Lenka. Implementace rozšířené reality do výuky matematiky. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König -
Využití soustav rovnic ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ a na SŠ
Jan PACELT -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol
Petra Vaňková -
Nadaní žáci v matematice na 2. stupni ZŠ
Petra Vocílková -
Zvyšování zájmu žáků o matematiku na 2. stupni základních škol
Eva Halíková -
Využití interaktivní tabule ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Alena Zborovská -
Pohľad učiteľov matematiky na aktuálne problémy vo vyučovaní predmetu matematika na druhom stupni základnej školy
Bronislava Melcerová -
Soutěže v matematice na 2. stupni základní školy a na střední škole
Anežka Bednářová