Projektová metoda ve výuce genetiky na SŠ – Bc. Michala KUDLOVÁ JÜSTELOVÁ
Bc. Michala KUDLOVÁ JÜSTELOVÁ
Diplomová práce
Projektová metoda ve výuce genetiky na SŠ
Project methods in teaching genetics at secondary schools
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na využití projektové metody ve výuce genetiky na střední škole. Výsledkem práce je soubor navržených projektů, jejichž použitelnost byla ověřena v praxi. První část práce se zabývá historií projektového vyučování a popisem této metody. Druhá část popisuje samotnou tvorbu jednotlivých projektů. Součástí práce je také zhodnocení přínosu projektové metody při rozvíjení …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the project method used during teaching of genetics in high school. The result of this thesis is aggregate of proposed projects and their application was verified in practice. The first part of thesis deals with the history of project teaching and describes this method. In the second part there is own implementation of the projects. In the thesis there is also the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2015
Zveřejnit od: 20. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Svatava Kubicová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUDLOVÁ JÜSTELOVÁ, Michala. Projektová metoda ve výuce genetiky na SŠ. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství Biologie - Geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Současný stav a možnosti výuky genetiky v rámci nižšího sekundárního vzdělávání
Anna KOTRADYOVÁ -
Výuka tématu genetika člověka a anglického jazyka (metoda CLIL) na 2. stupni ZŠ
Sylvie ZIKOVÁ -
Srovnání badatelských a tradičních laboratorních úloh ve výuce genetiky na gymnáziu
Zuzana OBRDLÍKOVÁ -
Srovnání badatelských a tradičních laboratorních úloh ve výuce genetiky na gymnáziu
Zuzana OBRDLÍKOVÁ -
Tvorba metodické příručky pro výuku vybraných kapitol genetiky na gymnáziích
Petra Stuchlíková -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová