Denisa Roreitnerová

Bakalářská práce

Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami

Implementation of Technological Innovation in E-commerce for Marketing Communication of the Bonami Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vývoje spotřebitelského chování napříč generacemi s důrazem na implementaci technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami. Cílem této práce je identifikovat klíčové faktory ovlivňující rozhodování spotřebitelů a prozkoumat, jak technologické inovace v e-commerce ovlivňují racionálnost či iracionálnost při nakupování. Práce …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on analysing the development of consumer behaviour across generations, with an emphasis on the implementation of technological innovation in e-commerce for marketing communication of the Bonami brand. The aim of this thesis is to identify key factors influencing consumer decision-making and to investigate how technological innovations in e-commerce impact rationality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management