Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami – Denisa Roreitnerová
Denisa Roreitnerová
Bakalářská práce
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Implementation of Technological Innovation in E-commerce for Marketing Communication of the Bonami Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vývoje spotřebitelského chování napříč generacemi s důrazem na implementaci technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami. Cílem této práce je identifikovat klíčové faktory ovlivňující rozhodování spotřebitelů a prozkoumat, jak technologické inovace v e-commerce ovlivňují racionálnost či iracionálnost při nakupování. Práce …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on analysing the development of consumer behaviour across generations, with an emphasis on the implementation of technological innovation in e-commerce for marketing communication of the Bonami brand. The aim of this thesis is to identify key factors influencing consumer decision-making and to investigate how technological innovations in e-commerce impact rationality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROREITNEROVÁ, Denisa. \textit{Implementace technologické inovace v~e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/yc16gv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Generační marketing
Nicole Kořínková -
Generační marketing sdílené ekonomiky v oblasti služeb
Eliška Nezkusilová -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka
Vladimír Vančata -
Analýza spotřebitelského rozhodování v e-commerce
Daniel Dvořák -
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
Aneta Bílá