Vliv prvků komunikace nadnárodních značek na spotřebitele – Vendula Prokopová
Vendula Prokopová
Bakalářská práce
Vliv prvků komunikace nadnárodních značek na spotřebitele
The Influence of Multinational Brands Communication Elements on Consumers
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vlivu komunikačních prvků nadnárodních značek na spotřebitele, přičemž cílem práce je právě analýza vlivu těchto prvků. Cíl byl uskutečněn pomocí online dotazníkového šetření, které tvořilo klíčovou část dat využitých ve výzkumu. Na základě analýzy dat byly interpretovány výsledky výzkumu. Respondenti uvedli značku jako poměrně významný aspekt při nákupu zboží. Bylo zjištěno …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the influence of multinational brands communication elements on consumers, while the aim of the work is to analyze the influence of these elements. The aim of the work was realized by using online questionnaire survey, which formed a key part of the data used in the research. Based on the analysis of the data, the research results were interpreted. The respondents stated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143252
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: František Seifried
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Anna Yalovenko -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Vojtěch Kunc -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Sára Kameirová -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Hanna Pryshyvalka -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Tereza Zemánková -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Michaela Pazderová -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Michaela Vávrová -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Ondřej Mádr