Statistika a její využití (zneužití) při tvorbě informací – Pavla Kafková
Pavla Kafková
Master's thesis
Statistika a její využití (zneužití) při tvorbě informací
Statistics and its Utilization (Abuse) in Gaining Information
Abstract:
V této diplomové práci je postihnuta možnost ovlivnění veřejného mínění díky vhodnému upravení informací nebo závěrů, vyplývajících ze statistických dat. Práce není klasicky rozdělena na dva větší celky, ale na několik menších, navzájem propojených. Absence čistě praktické části je způsobena tím, že příklady jsou uvedeny v každé kapitole u daného tématu. V závěru práce je umístěna kapitola s příklady …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on possibility of influencing public opinion through appropriate modification of information or conclusions arising from the statistical data. The thesis is not classically divided into two parts but into five smaller chapters, which are connected to each other. Absence of practical part is caused by examples are contained in each chapter. Chapter with the practise examples …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37390
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Jitka Bartošová
- Reader: Vladislav Bína
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37390
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Automatizovaná analýza epidemiologických charakteristik z dat NZIS
Petra Kovačovicová -
Postupy pro dosažení srovnatelnosti bazálních charakteristik vlastních dat s publikovanými výsledky studií
Ingrid Kováčová -
Kvalita dat OpenStreetMap a její závislost na charakteristikách území
Jakub Řehák -
Big Data - charakteristika a zpracování nestrukturovaných dat
Bára Smolová -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ -
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ