Internetová komerce - zákaznicky orientovaný webdesign – Mgr. Miroslav HEROLD
Mgr. Miroslav HEROLD
Diplomová práce
Internetová komerce - zákaznicky orientovaný webdesign
Internet commerce - customer oriented webdesign
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám tematikou budování zákaznicky přístupných a funkčních in-ternetových aplikací jako podpory pro rozvoj podnikání. Seznámím vás rovněž s rozličnými fe-nomény internetové komerce v jejím globálním aspektu, neboť internet je systém sítě a v sítích prvek souvisí se všemi částmi systému. Pokud fungují všechny prvky systému správně, je velká šance na úspěch. Správné doménové …víceAbstract:
In my diplomas work I am dwelling with themes like customer-orientated built internet applica-tions as a support for the business. I will apprise of different aspects of internet commerce in its global view. Internet is a net and that is why every little thing must cooperate with entire system to make success very possible – suitable domain name, optimized content and code of application, adequate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEROLD, Miroslav. Internetová komerce - zákaznicky orientovaný webdesign. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komerce pro malé a střední podniky
Jana Šourková -
Sada nástrojů pro pokročilé uživatele elektronické komerce v systému UPgates
Václav Koterec -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Návrh, realizace a marketingová podpora aplikace z oblasti E-komerce
Luboš Kováč -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Metody optimalizace webových vyhledávačů - SEO a SEM
Tomáš Bartek -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
ELPOD: Nástroj pro validaci internetových stránek pro účely SEO a SEM
Petr Čmela