Specifika výuky v česko-slovenských a slovensko-českých bilingvních třídách – Mgr. Dagmar TUČKOVÁ
Mgr. Dagmar TUČKOVÁ
Doctoral thesis
Specifika výuky v česko-slovenských a slovensko-českých bilingvních třídách
Specifics of education in the Czech-Slovak and Czech-Slovak bilingual classes
Anotácia:
Disertační práce se zabývá specifiky výuky v česko-slovenských a slovensko-českých bilingvních třídách. Na základě splnění stanovených dílčích cílů předkládá ucelený pohled na danou problematiku. V jednotlivých kapitolách teoretické části jsou podrobněji rozpracována teoretická východiska disertační práce ? zpracování dostupných statistických údajů, analýza demografické situace v rámci České a Slovenské …viacAbstract:
The dissertation thesis deals with the specifics of the Czech-Slovak and Slovak-Czech education in bilingual classes. It presents a comprehensive overview of the issue on the basis of a fulfilment of the specified milestones The individual chapters of the theoretical part are elaborated the theoretical background of the dissertation thesis ? analysis of available statistical data, analysis of demographic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2013
Zverejniť od: 23. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Marie Zouharová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TUČKOVÁ, Dagmar. Specifika výuky v česko-slovenských a slovensko-českých bilingvních třídách. Olomouc, 2013. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 9. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Kázeňské problémy ve školní třídě na druhém stupni základní školy pohledem pedagogů
Michaela Nováková -
Klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních
Lenka Dolníčková -
Diagnostická činnost v praxi učitele na 1. stupni ZŠ pro zlepšení kvality života žáků ve třídě
Hana Koblihová -
Podporující chování třídního učitele při utváření vztahů ve třídě
Dominika Mrhová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva