Ing. Michaela Ježková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace významných turistických měst ČR: Český Krumlov a Kutná Hora

Marketing Communication Major of Tourist Cities of Czech Republic: Český Krumlov and Kutná Hora
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na způsoby komunikace služeb v turistických destinacích Český Krumlov a Kutná Hora. Teoretická část se zabývá možnostmi využívání marketingu v cestovním ruchu a marketingovým mixem. Praktická část se věnuje charakteristice Českého Krumlova a Kutné Hory a jejich následné srovnání v oblasti služeb cestovního ruchu na základě získaných sekundárních dat. V závěru praktické …more
Abstract:
This thesis focuses on the modes of communication services in the tourist destinations of Český Krumlov and Kutná Hora. The theoretical part deals with the possibilities of using marketing and marketing mix in tourism. The practical part deals with the features of Český Krumlov and Kutná Hora and the subsequent comparison of tourism services on the basis of the obtained secondary data. In the end of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní