Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů – Bc. Michal Majnuš
Bc. Michal Majnuš
Bakalářská práce
Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů
Political advertisement: effects of selected negative political ads on voter evaluation of candidates
Anotace:
Práce se zabývá účinky negativních politických spotů na hodnocení kandidátů. Vybrány byly spoty útočící na ministra financí České republiky Andreje Babiše a expremiéra Jana Fischera. Cílem tohoto experimentálního kvantitativního výzkumu bylo zjistit, zda se hodnocení kandidátů ze strany prvovoličů změní po zhlédnutí vybraných negativních spotů. Předpokládal jsem, že tato změna bude ovlivněna mírou …víceAbstract:
The work deals with the effects of negative political spots on the evaluation of candidates. Selected spots attack the Finance Minister of the Czech Republic Andrej Babiš and former Prime Minister Jan Fischer. The primary objective of this experimental quantitative research was to determine whether the first-time voter evaluation of candidates will change after seeing the selected negative spots. I …víceKlíčová slova
účinky negativní politické reklamy účinky masové komunikace persvaze ELM model negativní reklama účinky médií Andrej Babiš Jan Fischer prvovolič výzkumná práce effects of negative political advertisement effects of mass communication persuasion negative advertisement media effects first-time voter research paper
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ffjz4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJNUŠ, Michal. \textit{Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/yceex5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
The current state of research of the negative effects of psychotherapy in the Czech Republic
Ľuboš Chvála -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Strategies for reducing the negative effects of open aquaculture fish farming on the environment - a comparison of EU and ASEAN countries
Jan Kryčer -
Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?
Radomír RICHTER -
Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice
Tomáš ONDŘEJ -
Problematika negativní reklamy
Václav Machek -
Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?
Radomír RICHTER -
Effects of mass transport and thermodynamics on reaction kinetics and polymer microstructure in catalytic polymerization
Lenka Krajáková