Greenwashing v marketingové komunikaci podniků s udržitelnou módou – Gabriela Navrátilová
Gabriela Navrátilová
Bachelor's thesis
Greenwashing v marketingové komunikaci podniků s udržitelnou módou
Greenwashing in the marketing communication of companies with sustainable fashion
Abstract:
Navrátilová, G. Greenwashing v marketingové komunikaci podniků s udržitelnou módou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku greenwashingu v marketingové komunikaci podniků s udržitelnou módou. Cílem práce je na základě sekundárních a primárních dat z dotazníkového šetření analyzovat chování generace Z a Y na trhu s módou a zjistit, jak …moreAbstract:
Navrátilová, G. Greenwashing in the marketing communication of companies with sustainable fashion. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The bachelor thesis focuses on the issue of greenwashing in the marketing communication of sustainable fashion companies. The aim of the study is to analyse the behaviour of Generations Z and Y in the fashion market based on secondary and primary data from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Reader: Lenka Harantová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAVRÁTILOVÁ, Gabriela. \textit{Greenwashing v~marketingové komunikaci podniků s~udržitelnou módou}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ycqxaw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev