Greenwashing v marketingové komunikaci podniků s udržitelnou módou – Gabriela Navrátilová
Gabriela Navrátilová
Bachelor's thesis
Greenwashing v marketingové komunikaci podniků s udržitelnou módou
Greenwashing in the marketing communication of companies with sustainable fashion
Anotácia:
Navrátilová, G. Greenwashing v marketingové komunikaci podniků s udržitelnou módou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku greenwashingu v marketingové komunikaci podniků s udržitelnou módou. Cílem práce je na základě sekundárních a primárních dat z dotazníkového šetření analyzovat chování generace Z a Y na trhu s módou a zjistit, jak …viacAbstract:
Navrátilová, G. Greenwashing in the marketing communication of companies with sustainable fashion. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The bachelor thesis focuses on the issue of greenwashing in the marketing communication of sustainable fashion companies. The aim of the study is to analyse the behaviour of Generations Z and Y in the fashion market based on secondary and primary data from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev