Digital marketing and ways of increasing brand awareness online in L'Oréal – Dayana Dyussembina
Dayana Dyussembina
Bakalářská práce
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online in L'Oréal
Abstract:
This bachelor thesis offers a comprehensive analysis of L’Oréal's digital marketing strategies and their impact on brand awareness. Through empirical and qualitative data, the study identifies inclusivity, environmental awareness, and digitalization as critical factors shaping consumer perceptions. L’Oréal has adeptly integrated these elements into its marketing campaigns, aligning with modern societal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Jared Daniel Jacques
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DYUSSEMBINA, Dayana. \textit{Digital marketing and ways of increasing brand awareness online in L'Oréal}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/ycr3jm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Management and Digitalization in Multinational Corporation
Yihang Chang -
Strategic Management and Digitalization in Multinational Corporation
Pengkun Ju -
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ycr3jm ycr3jm/2
16. 3. 2025