Dayana Dyussembina

Bakalářská práce

Digital marketing and ways of increasing brand awareness online in L'Oréal

Abstract:
This bachelor thesis offers a comprehensive analysis of L’Oréal's digital marketing strategies and their impact on brand awareness. Through empirical and qualitative data, the study identifies inclusivity, environmental awareness, and digitalization as critical factors shaping consumer perceptions. L’Oréal has adeptly integrated these elements into its marketing campaigns, aligning with modern societal …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
  • Oponent: Jared Daniel Jacques

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program:
Business Administration

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ycr3jm ycr3jm/2
16. 3. 2025
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.