Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Filip Mašek
Filip Mašek
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Práce je zaměřena na vliv značky české fotbalové reprezentace na veřejnost. Cílem práce je zjistit celkový obraz české fotbalové reprezentace, do jaké míry je s její prezentací a působením spokojena veřejnost. Jakým způsobem je vnímána komunikace reprezentace směrem k veřejnosti. V jakých oblastech vnímají fanoušci prostor ke zlepšení činnosti reprezentace. Teoretická východiska jsou zaměřena na pojmy …víceAbstract:
The work is focused on the public perception of the Czech national football team. The main goal is to research the overall picture of the Czech national football team and to find out to what extent is the public satisfied with its presentation and impact. Also, how the public perceives the communication of the Czech national football team towards people and in what areas should the national team improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Strategické řízení značky
Lucie Radačovská -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh
Název
Vložil
Vloženo
Práva