Bc. Monika Fonferová

Diplomová práce

Marketingový výzkum v IT odvětví

Marketing research in IT sector
Anotace:
Predmetom diplomovej práce „Marketingový výzkum v IT odvětví“ je realizácia marketingového výskumu pre softvérovú spoločnosť v práci označovanú ako ABC, ktorá na trh uvádza nový softvérový produkt. Práca má za cieľ navrhnúť vhodný model výskumu, následne výskum uskutočniť a na jeho základe navrhnúť kroky riešenia marketingových problémov spoločnosti ABC. Výskum má za cieľ rozsegmentovat trh produktu …více
Abstract:
Thesis “Marketing research in IT sector” deals with realisation of marketing research for company referred to as ABC, which is about to launch new product. Hence, the goal of this thesis is to develop suitable marketing research framework, conduct the research and based on its results suggest first steps in solving company´s marketing problems. Goals of the research are to segment the market, select …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Karel Fuksa, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management