Ing. Diana Kovalčuková

Bakalářská práce

Mediální trh v ČR

Media market in the Czech Republic
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce s názvem Mediální trh v ČR jsem charakterizovala média, vývoj lidské komunikace, působení médií na společnost a ekonomiku médií s důrazem na reklamní trh. Rozčlenila jsem jednotlivá média do kapitol a popsala jsem jejich historii, současný stav a předpokládaný vývoj. Teoretické poznatky tvoří fundamentální část pro hlubší rozebrání následujícího tématu – digitálního …více
Abstract:
The bachelor thesis is named Media market in Czech Republic. In the theoretical part I have described characterization of media, the origin of human communication, the incidence on society and the economic side of media which concerned the advertising market. I have devided each media into separate sections. I have characterized the history of media, present situation and future development. These …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace