Petra SLÁDKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie Inpeka, s.r.o.

Marketing strategy of Inpeko, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl určit marketingovou strategii, díky které si sledovaný podnik vylepší postavení na trhu, zvýší kvalitu produktů a zlepší propagaci podniku. Chyby podniku byly odhaleny pomocí marketinogvého mixu a analýzy prostředí. Na závěr byly navržené změny, které by mohly vést ke zlepšení.
Abstract:
Bachelor thesis aims to determine the marketing strategy that will improve the company's pursued market position, increase product quality and improve the promotion of the enterprise. Errors were discovered by the marketing mix and environment analysis. In conclusion, changes were proposed that could lead to improvement.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLÁDKOVÁ, Petra. Marketingová strategie Inpeka, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická