Marketingová strategie Inpeka, s.r.o. – Petra SLÁDKOVÁ
Petra SLÁDKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie Inpeka, s.r.o.
Marketing strategy of Inpeko, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl určit marketingovou strategii, díky které si sledovaný podnik vylepší postavení na trhu, zvýší kvalitu produktů a zlepší propagaci podniku. Chyby podniku byly odhaleny pomocí marketinogvého mixu a analýzy prostředí. Na závěr byly navržené změny, které by mohly vést ke zlepšení.Abstract:
Bachelor thesis aims to determine the marketing strategy that will improve the company's pursued market position, increase product quality and improve the promotion of the enterprise. Errors were discovered by the marketing mix and environment analysis. In conclusion, changes were proposed that could lead to improvement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÁDKOVÁ, Petra. Marketingová strategie Inpeka, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
BCG matice - aplikace v cestovní kanceláři
Vendula Vaněčková -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Heuristické strategie - speciálně strategie vložení pomocného prvku, strategie invariantu a strategie vypuštění podmínky
Lenka REHÁKOVÁ