Sluchová vada terapeuta v prostředí léčebné rehabilitace – Martina MINKSOVÁ
Martina MINKSOVÁ
Bachelor's thesis
Sluchová vada terapeuta v prostředí léčebné rehabilitace
Hearing impairment of a therapist in a rehabilitation environment
Abstract:
Na základě mých osobních zkušeností a z analýzy získaných informací o zkušenostech a názorech dalších lidí se sluchovým postižením, se práce zabývá zmapováním předností a omezení kochleárního implantátu v souvislosti s uplatněním v oboru rehabilitace. Dále vysvětluje problematiku komunikace a spolupráce mezi pacientem a terapeutem se sluchovou vadou. V teoretické části se zaměřuji na popis sluchového …moreAbstract:
My thesis depicts the advantages and disadvantages of wearing cochlear implant in the field of rehabilitation. According to my own experience and the analysis based on the questionnaires of people wearing it. The thesis deals with the communication in general and cooperation between pacient and the therapist who are hearing impaired. In the theoretical part of the thesis I focuse on the description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jarmila Kristiníková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MINKSOVÁ, Martina. Sluchová vada terapeuta v prostředí léčebné rehabilitace. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Lékařská fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Lékařská fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of MedicineBachelor programme / field:
Specialization in Health Service / Physiotherapy
Theses on a related topic
-
Komunikace dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Chodilová -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace při vzdělávání žáků s mentálním postižením
Lucie PAPRSKÁŘOVÁ -
Alternativní komunikace ve vzdělávání žáků s postižením
Lucie Šuchmová -
Vzdělávání osob s mentálním postižením pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Jana Remková -
Odezírání jako součást komunikace osob se sluchovým postižením
Sylva PŘIKRYLOVÁ -
Automatické odezírání ze rtů pomocí příznaků LipsID
Miroslav HLAVÁČ -
Automatické odezírání ze rtů pomocí neuronových sítí
Jakub Kovář