Význam vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku – Simona Kučerová
Simona Kučerová
Bachelor's thesis
Význam vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
The importance of an internal communication in a selected firm
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vnitrofiremní komunikaci z pohledu vedoucích pracovníků a jejich komunikačních dovedností. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretická východiska a vlastní práce. Teoretická část vysvětluje hlavní pojmy z oblasti komunikace a managementu a pojmy s těmito spjatými, jakými jsou manažerské role, formy komunikace, řídící pracovník a vedení lidí. Tato část tak tvoří teoretický …moreAbstract:
This thesis deals with the in-house communication from the point of view of managers and thein communication abilities. The thesis is dividend into into parts -- theoretical possibilities and the thesis itself. The theoretical part explains the main terms from the area of communication and management and related terms such as manager role, forms of communication, managing employee and management of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jana Horáková
- Reader: Jiří Fiedler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Simona. \textit{Význam vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2014. Available from: https://theses.cz/id/yd8qcg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková -
Vnitropodniková komunikace ve vybrané podniku
Denisa Verbičová -
Role manažera v rozhodovacích procesech
Štěpánka Teuchertová -
Role manažera v rozhodovacích procesech
Nela Dominika Drescherová -
Role moderního vedoucího při iniciaci zaměstnanců
Veronika Baďurová -
Manažerské funkce, role a činnosti
Aneta Šímová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights