Inovace a rozšíření produktové řady vybrané značky – Bc. Lucie Vavrušková
Bc. Lucie Vavrušková
Master's thesis
Inovace a rozšíření produktové řady vybrané značky
Innovation and expansion of the product line of a selected brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá inovací a rozšířením produktové řady vybrané značky. Cílem práce je posouzení možností inovace a rozšíření produktové řady pro vybranou značku s následným vytvořením vhodné strategie pro uvedení konkrétních produktových změn na trh. Práce je rozdělená do dvou částí – teoretickou a praktickou. Ke sběru primárních dat byla použita metoda dotazování pomocí Focus group a …moreAbstract:
This thesis deals with the innovation and extension of the product line of a selected brand. The aim of the thesis is to assess the possibilities of innovation and expansion of the product line for the selected brand with the subsequent development of a suitable strategy for the introduction of specific product changes to the market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bc2ud/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAVRUŠKOVÁ, Lucie. \textit{Inovace a rozšíření produktové řady vybrané značky}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ydaleb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza produktového radu spoločnosti Honda Slovakia
Michal Moravanský -
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané
Petr Kříž -
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti
Petr Kříž -
Vytvoření návrhu procesu inovace produktového portfolia a strategie uvedení nových produktů na trh ve vybraném podniku
Martin Doležal -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Martin Kilián -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Luboš Mrzena -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Denisa Dvořáková -
Inovace na trhu bankovních úvěrových produktů pro malé a střední podniky
Ivana Olečková