Bc. Kristýna Knížová

Bakalářská práce

Tvorba marketingového plánu

Marketing plan creation
Anotace:
Tvorba marketingového plánu je důležitou činností při marketingových aktivitách. V práci uvádím, jaký význam marketingový plán má pro podnik a jaká je jeho základní struktura. Součástí marketingového plánu by mělo být stanovení cíle, provedení analýzy firmy, situační analýza, v rámci které je věnována pozornost vymezení trhu a jeho dílčích ukazatelů a vysledování trendů. Dalšími kroky by měla být analýza …více
Abstract:
The marketing plan creation is one of important activities of marketing processes. I write, why the marketing plan is significant for a company and how the basic structure looks like. Part of the marketing plan should be a setting a goal, execution a firm analysis, situational analysis, in which marketing specialist should focus on defining the market and its indicators and search for actual trends …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta