Bc. Aleš VÁVRA

Bachelor's thesis

Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení

Blog as a tool of self-promotion: possibilities, examples, topics, recommendations
Abstract:
Blog je fenomén, který ovládl internet. Nabízí velmi jednoduché publikování názorů a myšlenek, stejně jednoduše jako je psaní emailu. Jeho formy jsou tak různorodé jako je internet sám, od jednoduchých textových blogů až po složité audiovizuální. Za poměrně krátkou historii si blog vybudoval na miliony příznivců a aktivních uživatelů. Public relations využívá blog jako jeden ze svých kanálů a to díky …more
Abstract:
Blog is a phenomenon which possessed the internet. It enables to publish thoughts and opinions just as easily as writing an email. The variety of blogs is as rich the internet itself, from the simple text blogs up to the very complex audiovisual kinds. Nevertheless its short history, the blog so far has gained milions of supporters and active users. Public Relations uses blog as one of the channels …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier: 13644

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VÁVRA, Aleš. Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications