Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's – Bc. Jitka SLADKÁ
Bc. Jitka SLADKÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's
Analysis of Marketing Principles Applied to the McDonald´s Corporation
Abstract:
In my bachelor thesis, I analyzed the marketing environment of McDonald`s corporation. In the first part of my thesis, I introduce the history and the term of marketing, global marketing and principle of franchising. I also explain a conception of the marketing environment, its analyses and potential positive or negative impacts they can infer. In the last chapter of first part, I acqui-ant readers …moreAbstract:
Pro svoji bakalářskou práci jsem si vybrala světově známou síť restaurací McDonald´s. Tuto společnost jsem použila pro analýzu marketingového prostředí. V první části představuji čtenáři historii a pojem marketing, globální marketing a základy franchisingu, zaobírám se teoretickým vysvětlováním co znamená marketingové prostředí, jak jej dělíme a jaké analýzy je dobré použít pro rozpoznání vlivů, které …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
2685
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLADKÁ, Jitka. \textit{Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/ydezjt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLADKÁ, Jitka. Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Matěj Vondruška -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Monika Schvandtnerová -
Sportovec jako součást marketingové komunikace
Tomáš Urbánek -
Marketingové komunikace FMK zaměřené na spolupráci s praxí
Věra HRUBÁ -
Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.
Kateřina POLÁKOVÁ -
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Blanka KOHOUTKOVÁ -
Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl
Ladislav KREISINGER -
Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.
Petr BŘOUŠEK