Tvorba série 3D reklamních předmětů v rámci realizace autorské vizuální identity – Bc. Zuzana Hrušovská
Bc. Zuzana Hrušovská
Bachelor's thesis
Tvorba série 3D reklamních předmětů v rámci realizace autorské vizuální identity
Creating a series of 3D advertising items in the implementation of the authors' visual identity
Abstract:
The main subject of theoretical section is a summary of 3D tools used in corporate identity, with emphasis on the 3D printing. After that follows an overview of the current 3D technologies and examples of their use within existing corporate identities. The main goal of the practical part is designing a series of 3D advertising items in the implementation of the authors' visual identity.Abstract:
Hlavným predmetom teoretickej časti je súhrn 3D nástrojov používaných v oblasti firemnej identity s dôrazom na možnosti 3D tlače. Nasleduje prehľad v súčasných technológiách 3D tlače a príklady jej využitia na existujúcich firemných identitách. Cieľom praktickej časti je tvorba série 3D reklamných predmetov v rámci realizácie vlastnej autorskej vizuálnej identity.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uz8ug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedúci: MgA. Jana Malíková
- Oponent: Mgr. Lukáš Pevný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl projektu MjUNI
Lenka Horáková -
Zememeračské činnosti pri rekonštrukcii STL plynovodu vo Vratimove
Veronika Kupčuliaková -
Úprava stl modelu pro 3D tisk s využitím plošného modelování v programu Fusion 360
Filip Kamák -
Robustness Analysis of Extended Signal Temporal Logic STL*
Tomáš Vejpustek