Vladimír Podzimek

Bakalářská práce

Zlepšování dodavatelsko - zákaznických vztahů

Improving of Supplier - Customer Relations
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zlepšováním dodavatelsko - zákaznických vztahů. Hlavní pozornost je věnována použití metod na zaznamenané neshody v organizaci. V teoretické části je popsán zákazník, dodavatel, dodavatelsko - zákaznické vztahy a trendy v řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je analyzován současný stav organizace i co se týče stavu v momentální pandemii a použití nástrojů na analýzu …více
Abstract:
This Bachelor's thesis is focuses on improving supplier - customer relationships. The main object is the use of methods for founded discrepancies in the organization. The theoretical part describes the customer, supplier, supplier-customer relationships and trends in customer relationship management. The practical part analyses the current state of the organization and organization in the current pandemic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Věra Pelantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Podzimek, Vladimír. Zlepšování dodavatelsko - zákaznických vztahů. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií

Technická univerzita v Liberci

Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií

Bakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Informatika a logistika

Práce na příbuzné téma