Způsoby pojmenování výrobků jako komunikační záměr – Hana KRAUSOVÁ
Hana KRAUSOVÁ
Bachelor's thesis
Způsoby pojmenování výrobků jako komunikační záměr
Products Naming Methods as Communication Intent
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na názvy výrobků a jejich záměr v komunikaci. Teoretická část obsahuje souhrn dostupných teoretických poznatků různých autorů a jejich rozdělení do skupin. Vysvětluje základní teorie a pojmy související s tématem práce. Dále jsou přiblíženy různé způsoby tvoření názvů výrobků dle jednotlivých autorů a teoretiků. Třetí část pojednává o komunikační funkcích výpovědi, ochranných …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on product names and their intention in communication. The theoretical part contains a summary of the available theoretical knowledge of different authors and their division into groups. It explains the basic theories and concepts related to the topic of the thesis. Furthermore, different ways of creating product names according to different authors and theorists are presented …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Michal Kříž, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAUSOVÁ, Hana. Způsoby pojmenování výrobků jako komunikační záměr. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Czech language and literature: teaching focus maior / ČJLma-NJmi
Práce na příbuzné téma
-
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Klára Valentková -
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
Pavel Bláha
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 4. 2022