Bc. Jan Froněk
Master's thesis
Řízení vztahů se zákazníky a dodavateli
Managing Relationships with Customers and Suppliers
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce je řízení vztahů se zákazníky a dodavateli obsahující porovnání metod vyhodnocování úspěšnosti, postupů, analýz a segmentací zákazníků a dodavatelů. Teoretická část diplomové práce, zahrnuje základní postupy a metody CRM Customer Relationship Management a hodnocení dodavatelů při zpracování manažerského řízení zahrnující optimalizaci rizik, zajištění smluvně dohodnutou …moreAbstract:
The main topic of this thesis is the management of relationships with customers and suppliers, including comparison methods of evaluating success, procedures, analysis and segmentation of customers and suppliers. Theoretical of the thesis includes basic techniques and methods of CRM Customer Relationship Management and evaluation of suppliers in the processing of management control, including optimization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/tmrkp/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Zdeněk Čapek
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRONĚK, Jan. \textit{Řízení vztahů se zákazníky a dodavateli} Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ydwd9d/. [cit. 2024-04-20].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Management vztahů se strategickými dodavateli
Pavel Holub -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.
Marcela DŮBRAVOVÁ -
Management změn v procesu CRM dodavatele pro leteckou dopravu
Tereza Spálenková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ