Bc. Pavel Blahoňovský

Diplomová práce

Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu

Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Anotace:
Práce je zaměřena na popis marketingu obecně a jeho současných nástrojů, analýzu dosavadního stavu podniku, kterému se věnuje tato diplomová práce a jeho marketingového mixu. Dále je tato práce zaměřena na návrh inovace stávajícího marketingového mixu, která povede ke zvýšení konkurenceschopnosti vybrané společnosti.
Abstract:
The work is focused on the description of marketing in general and its current instruments, analysis of the current state of the company, which is dedicated to this thesis and the marketing mix. Furthermore, this work focuses on the design innovation of the existing marketing mix that will increase the competitiveness of companies selected.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Hošek, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting