Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu – Bc. Pavel Blahoňovský
Bc. Pavel Blahoňovský
Diplomová práce
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu
Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Anotace:
Práce je zaměřena na popis marketingu obecně a jeho současných nástrojů, analýzu dosavadního stavu podniku, kterému se věnuje tato diplomová práce a jeho marketingového mixu. Dále je tato práce zaměřena na návrh inovace stávajícího marketingového mixu, která povede ke zvýšení konkurenceschopnosti vybrané společnosti.Abstract:
The work is focused on the description of marketing in general and its current instruments, analysis of the current state of the company, which is dedicated to this thesis and the marketing mix. Furthermore, this work focuses on the design innovation of the existing marketing mix that will increase the competitiveness of companies selected.Klíčová slova
Marketing moderní marketing nástroje marketingu koncepce marketingu marketingová komunikace strategický marketing konkurenceschopnost zvýšení konkurenceschopnosti podniku marketingový mix Marketing modern marketing marketing tools marketing concepts marketing communications strategic marketing competitiveness increase business competitiveness marketing mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/olvwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Hošek, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Sofiia Chernyshova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Analýza konkurenceschopnosti podniku
Ondřej Vymazal