Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Žaneta Kolesová
Bc. Žaneta Kolesová
Bakalářská práce
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The analysis of competition on the retail market in selected area
Anotace:
V této bakalářské práci je cílem zanalyzování konkurenční pozice prodejní maloobchodní jednotky společnosti Lidl ČR, v.o.s, dále vyhodnotit její postavení na trhu a navrhnout možná opatření, která by jí pomohla zlepšit stávající pozici na trhu. V literární rešerši jsou použity relevantní zdroje odborné literatury a také relevantní internetové zdroje. Jsou zde charakterizovány pojmy jako obchod, jeho …víceAbstract:
Main goal of this thesis is to analyze competetive position of Lidl ČR, v.o.s., to evaluate its position on the market and to propose possible measures to improve its current position on the market. Relevant researches from professional literature and internet sources are used as the source material. Concepts of business and its functions, retail, types of business units and methods used to making …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/k727h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Petr Žáček -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
František Káš -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Aneta Fišáková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Andrea Štěpánková