Bc. Žaneta Kolesová

Bakalářská práce

Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti

The analysis of competition on the retail market in selected area
Anotace:
V této bakalářské práci je cílem zanalyzování konkurenční pozice prodejní maloobchodní jednotky společnosti Lidl ČR, v.o.s, dále vyhodnotit její postavení na trhu a navrhnout možná opatření, která by jí pomohla zlepšit stávající pozici na trhu. V literární rešerši jsou použity relevantní zdroje odborné literatury a také relevantní internetové zdroje. Jsou zde charakterizovány pojmy jako obchod, jeho …více
Abstract:
Main goal of this thesis is to analyze competetive position of Lidl ČR, v.o.s., to evaluate its position on the market and to propose possible measures to improve its current position on the market. Relevant researches from professional literature and internet sources are used as the source material. Concepts of business and its functions, retail, types of business units and methods used to making …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Josef Medek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích