Thu Trang Dinhová

Bakalářská práce

Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů

Analysis of creative strategy in TV ads of Japanese and Czech MNOs
Anotace:
Práce se zabývá analýzou a definováním rozdílů v kreativních strategiích používané v televizních reklamách českých a japonských mobilních operátorů. Práce dále zjišťuje závislost těchto rozdílů na kulturu v daných zemích a je-li možné reklamy obou států standardizovat.Teoretická část se věnuje definicí reklamy a kreativní strategie, dále obecným vztahem mezi reklamou a kulturou, a nakonec jsou představeny …více
Abstract:
The main objective of the thesis is to analyse and define the differences in creative strategies of TV ads from Czech and Japanese mobile network operators (MNOs). The work also explores how the strategies are dependent on the countries’ cultures and if it is possible to standardize the ads between both countries.The theoretical framework focuses on definitions of advertising and creative strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
  • Vedoucí: Majja Chabirova
  • Oponent: Stanislav Horný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71935

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi