Kultúrna a spoločenská rola vína – Bc. Simona Micháliková
Bc. Simona Micháliková
Diplomová práce
Kultúrna a spoločenská rola vína
The Cultural and Social Role of Wine
Abstract:
The masters thesis deals with the cultural and social role of wine, specifically in the wine region Malé Karpaty. The aim of the work is to identify social differences in the perception of the cultural and social role of wine, its consumption and the values associated with it. The first part of the aim of the work is focused on the perception of wine as a cultural and social product. The second part …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá kultúrnou a spoločenskou rolou vína konkrétne v Malokarpatskej vinohradníckej oblasti. Cieľom práce je identifikovať spoločenské rozdiely vo vnímaní kultúrnej a spoločenskej role vína, jeho konzumácie a hodnôt s tým spojených. Prvá časť cieľa práce je zameraná na samotné vnímanie vína ako kultúrneho a spoločenského produktu. Druhá časť cieľa práce sa orientuje na spoločenské …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/i83wx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHÁLIKOVÁ, Simona. \textit{Kultúrna a spoločenská rola vína}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/yeaqol/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Malokarpatská vinohradnícka oblasť
Andrej Ščepán -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Vzťah medzi vínom a identitou vinárskych regiónov
Simona Micháliková -
Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry
Natália Sečányová -
Folklór v myjavskom regióne - jeho história, zvyky a tanečné tradície
Tatiana Jankovýchová -
Kultura organizace XY a její vliv na kvalitu poskytovaných služeb
Alexandr FEBER -
Firemní kultura jako základ kvality služeb
Simona Ondrášková -
Organizační kultura a řízení kvality
Alexandra Jančíková