Bc. Dominik Drgoň
Diplomová práce
Remake v kontexte videohier
Remake in the context of videogames
Abstract:
The diploma thesis defines retake, remake, series, saga and intertextual dialogue as various forms of repetition used in the mass media and videogames. Describes the concept of the remix as a marketing strategy of the current economies and looks for a connection to the use of the remake in the same context. Presents the basic principles and methods of platform studies, excludes them from among related …víceAbstract:
Magisterská diplomová práca definuje retake, remake, seriál, ságu a intertextuálny dialóg ako rôzne formy opakovania používané v masmédiách a videohrách. Opisuje koncept remixu ako marketingovej stratégie súčasných ekonomík a hľadá spojitosť s využívaním remaku v rovnakom kontexte. Prezentuje základné princípy a metódy platform studies, vyčleňuje ich z pomedzi príbuzných vedných disciplín a predstavuje …víceKlíčová slova
retake remake series seriál saga intertextual dialogue intertextuálny dialóg repetition opakovanie umberto eco the limits of interpretation limity interpretácie mass media massmediá videohry videogames videogame computer game videohra počítačová hra remix lawrence lessig platform studies platformové štúdiá ian bogost nick montfort critical code studies software studies mit press interface graphics narration užívateľské rozhranie grafika narácia marketing strategy dominik drgoň
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w0mdk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií