Bc. Dominik Drgoň

Diplomová práce

Remake v kontexte videohier

Remake in the context of videogames
Abstract:
The diploma thesis defines retake, remake, series, saga and intertextual dialogue as various forms of repetition used in the mass media and videogames. Describes the concept of the remix as a marketing strategy of the current economies and looks for a connection to the use of the remake in the same context. Presents the basic principles and methods of platform studies, excludes them from among related …více
Abstract:
Magisterská diplomová práca definuje retake, remake, seriál, ságu a intertextuálny dialóg ako rôzne formy opakovania používané v masmédiách a videohrách. Opisuje koncept remixu ako marketingovej stratégie súčasných ekonomík a hľadá spojitosť s využívaním remaku v rovnakom kontexte. Prezentuje základné princípy a metódy platform studies, vyčleňuje ich z pomedzi príbuzných vedných disciplín a predstavuje …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma