Autorita pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu – Lukáš Schlinger
Lukáš Schlinger
Bakalářská práce
Autorita pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
The Authority of Teachers in the Educational Process
Anotace:
Bakalářská práce je věnována autoritě pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce se zabývá vymezením základních pojmů, vztahem autority a výchovy a dále vztahem učitele a žáka jako činiteli výchovně vzdělávacího procesu. V praktické části je proveden vlastní výzkum se studenty Labské hotelové střední odborné školy a odborného učiliště. Cílem celé práce je zjistit, jak studenti autoritu pedagoga …víceAbstract:
The thesis is devoted to the authority of the teacher in the educational process. The work defines the basic terms, relationship of authority and education and the relationship between the teacher and the pupil as agents of the educational process. In the practical part is conducted survey with students of Labská hotel school and professional school. The aim of this thesis is to determine how students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jana Křišťálová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schlinger, Lukáš. Autorita pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Autorita pedagoga na středních školách a středních odborných učilištích
Karolína Mlejnková -
Autorita pedagoga z žákovské perspektivy
Jana Červinková -
Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy
Zdeňka Pavelková -
Autorita pedagoga ve středoškolském prostředí
Michaela Havlíčková -
Pedagog jako morální vzor v kontextu křesťanské spirituality
Marcel Frolek -
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Lenka Chytková -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová -
Zvládání kázně ve vztahu učitel - žák a žák - učitel
Ivana DANIELOVÁ