Dizajn reklamy z pohladu neuromarketingu – Bc. Kristína Birošová
Bc. Kristína Birošová
Bakalářská práce
Dizajn reklamy z pohladu neuromarketingu
Advertising design from the perspective of neuromarketing
Abstract:
In this thesis, the author explored the impact of advertising design on consumer behavior. The main objective of this work was to determine the strength of the visual component's influence on consumers from a neuromarketing perspective. In the practical part, the author conducted qualitative research. This was carried out through interviews with twelve respondents, with the aim of observing the psychological …víceAbstract:
Autor sa v bakalárskej práci zaoberal vplyvom dizajnu reklamy na správanie spotrebiteľa. Hlavným cieľom tejto práce, bolo skúmanie sily vplyvu vizuálnej zložky reklamy na spotrebiteľa, z neuromarketingového hľadiska. V praktickej časti sa autor venoval kvalitatívnemu prieskumu. Ten, bol realizovaný formou rozhovorov s dvanástimi respondentmi za účelom pozorovania psychologických a fyziologických aspektov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zpfd7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Vnímanie reklamy určitým segmentom spoločnosti (vysokoškolák, žena na materskej)
Martina Cseriová -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Neuromarketing a jeho využití v reklamě
Ivana Majková -
Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
Magdalena Pecníková -
Efektivita reklamy v neuromarketingu
Kateřina Lazarčíková -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová