Bc. Kateřina Pavlicová

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro zpracování práce byla vybrána společnost Company PMX s.r.o. a její vyhodnocení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingového mixu a marketingového výzkumu, a pak jednotlivé prvky – produkt, cena …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing mix configuration of the company and propose possible improvements in the given area. The Company PMX s.r.o. was chosen for analysis in this paper. The paper is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains basic concepts related to marketing mix and marketing research, and then individual elements – product, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/lgi6j/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Richard Bezpalec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management