Bc. Kateřina Pavlicová

Master's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro zpracování práce byla vybrána společnost Company PMX s.r.o. a její vyhodnocení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingového mixu a marketingového výzkumu, a pak jednotlivé prvky – produkt, cena …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing mix configuration of the company and propose possible improvements in the given area. The Company PMX s.r.o. was chosen for analysis in this paper. The paper is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains basic concepts related to marketing mix and marketing research, and then individual elements – product, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Richard Bezpalec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management