Bc. Kateřina Pavlicová
Master's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro zpracování práce byla vybrána společnost Company PMX s.r.o. a její vyhodnocení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingového mixu a marketingového výzkumu, a pak jednotlivé prvky – produkt, cena …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing mix configuration of the company and propose possible improvements in the given area. The Company PMX s.r.o. was chosen for analysis in this paper. The paper is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains basic concepts related to marketing mix and marketing research, and then individual elements – product, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/lgi6j/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Richard Bezpalec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Demagogické prvky v marketingové komunikaci politických stran
Klára Přibylová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Návrh marketingové strategie společnosti Klatovská sportovní s.r.o.
Petra Poláková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix vybrané společnosti
Pavlína Sasinová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich dopad na chování spotřebitelů majoritní společnosti
Veronika Novotná -
Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.
Albert Kincl