Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Kateřina Pavlicová
Bc. Kateřina Pavlicová
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro zpracování práce byla vybrána společnost Company PMX s.r.o. a její vyhodnocení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingového mixu a marketingového výzkumu, a pak jednotlivé prvky – produkt, cena …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing mix configuration of the company and propose possible improvements in the given area. The Company PMX s.r.o. was chosen for analysis in this paper. The paper is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains basic concepts related to marketing mix and marketing research, and then individual elements – product, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/lgi6j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Richard Bezpalec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Demagogické prvky v marketingové komunikaci politických stran
Klára Přibylová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Návrh marketingové strategie společnosti Klatovská sportovní s.r.o.
Petra Poláková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix vybrané společnosti
Pavlína Sasinová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich dopad na chování spotřebitelů majoritní společnosti
Veronika Novotná -
Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.
Albert Kincl